Informacje o usługach i pakietach

Poniżej szczegółowy opis dostępnych usług i pakietów.

Poszczególne warianty oferty i ceny podane są w zakładce Oferta.


Usługi

Trening z jedną osobą

Trening indywidualny w dowolnej lokalizacji – wybór miejsca treningu należy do Was (home/outdoor/gym). Formę treningu i zestaw ćwiczeń dobieram wg Twoich indywidualnych preferencji.

Trening z dwiema osobami

Trening dla dwóch osób w dowolnej lokalizacji – wybór miejsca treningu należy do Was (home/outdoor/gym). Formę treningu i zestaw ćwiczeń dobieram wg Waszych preferencji.

Ułożenie planu treningowego i konsultacje

Plan treningowy układam w oparciu o wywiad dotyczący Twojej aktualnej aktywności, celu jaki sobie stawiasz oraz możliwości czasowych. Tworząc plan uwzględniam także Twoje preferencje względem formy treningu i zestawu ćwiczeń. Przez 8 tygodni od ułożenia planu treningowego jestem do Twojej dyspozycji i odpowiadam na Twoje pytania.

Trening Aktywizujący OPEN

Zajęcia na świeżym powietrzu, z wykorzystaniem infrastruktury zewnętrznej, będące unikalną kombinacją slow joggingu, treningu stabilizacyjnego i stretchingu.

Dobór diety, ułożenie jadłospisu i konsultacje

Dobór diety i ułożenie jadłospisu opiera się o wywiad dotyczący Twoich aktualnych nawyków żywieniowych. Na podstawie otrzymanych od Ciebie informacji robię podsumowanie częstotliwości i ilości zjadanych przez Ciebie kalorii. Przy doborze optymalnej diety i układaniu jadłospisu biorę pod uwagę Twoje aktualne nawyki, cele jakie sobie stawiasz oraz możliwości kulinarne (produkty- ewentualne alergie, czas, budżet, poziom zaawansowania). Uwzględniam oczywiście również Twoje preferencje smakowe. Przez 8 tygodni od ułożenia jadłospisu jestem do Twojej dyspozycji i odpowiadam na Twoje pytania.

Analiza składu ciała wraz z interpretacją wyników

Badanie masy ciała za pomocą tradycyjnej wagi nie wystarczy do monitorowania tego, co się dzieje w organizmie. Przy identycznej masie ciała sylwetka i stan zdrowia może się diametralnie różnić, m.in. w zależności od % udziału tkanki tłuszczowej, mięśniowej i wody w organizmie. Analiza stanu ciała pozwala poznać faktyczny stan wyjściowy organizmu i monitorować na bieżąco zachodzące w nim zmiany oraz skuteczność treningów i diety. Analizę składu ciała wykonuję na analizatorze medycznym wyróżniającym się na rynku pod kątem poziomu dokładności- Tanita BC-420 MA. W raporcie, który ode mnie otrzymasz będzie informacja o poniższych parametrach:

  • Masa ciała
  • Indeks masy ciała (BMI)
  • Masa tkanki tłuszczowej w %
  • Masa tkanki tłuszczowej w kg
  • Masa tkanki beztłuszczowej w kg
  • Masa tkanki mięśniowej w kg
  • Całkowita zawartość wody w organizmie w kg
  • Całkowita zawartość wody w organizmie w %
  • Wskaźnik trzewnej tkanki tłuszczowej (Bardzo ważny)
  • Podstawowa przemiana materii w kcal BMR
  • Wskaźnik podstawowej przemiany materii
  • Zmineralizowana masa kości w kg
  • Wiek metaboliczny

Analiza trwa parę sekund, jest bezbolesna i rekomendowana dla wszystkich, z wyłączeniem osób ze stymulatorami serca.

Analiza składu ciała wraz z interpretacją wyników dla grup

Badanie masy ciała za pomocą tradycyjnej wagi nie wystarczy do monitorowania tego, co się dzieje w organizmie. Przy identycznej masie ciała sylwetka i stan zdrowia może się diametralnie różnić, m.in. w zależności od % udziału tkanki tłuszczowej, mięśniowej i wody w organizmie. Analiza stanu ciała pozwala poznać faktyczny stan wyjściowy organizmu i monitorować na bieżąco zachodzące w nim zmiany oraz skuteczność treningów i diety. Analizę składu ciała wykonuję na analizatorze medycznym wyróżniającym się na rynku pod kątem poziomu dokładności- Tanita BC-420 MA. W raporcie, który ode mnie otrzymasz będzie informacja o poniższych parametrach:

  • Masa ciała
  • Indeks masy ciała (BMI)
  • Masa tkanki tłuszczowej w %
  • Masa tkanki tłuszczowej w kg
  • Masa tkanki beztłuszczowej w kg
  • Masa tkanki mięśniowej w kg
  • Całkowita zawartość wody w organizmie w kg
  • Całkowita zawartość wody w organizmie w %
  • Wskaźnik trzewnej tkanki tłuszczowej (Bardzo ważny)
  • Podstawowa przemiana materii w kcal BMR
  • Wskaźnik podstawowej przemiany materii
  • Zmineralizowana masa kości w kg
  • Wiek metaboliczny

Analiza trwa parę sekund, jest bezbolesna i rekomendowana dla wszystkich, z wyłączeniem osób ze stymulatorami serca.

Pakiety

Pakiety treningowe

Przeznaczone są dla osób zdeterminowanych do osiągnięcia założonych przez siebie celów treningowych. Połączenie treningów z dostosowanym do indywidualnych potrzeb planem treningowym pozwala na uzyskanie optymalnych rezultatów. Poprzez odpowiedni dobór ćwiczeń i ich sekwencji pomogę Ci jak najlepiej wykorzystać czas, jaki możesz przeznaczyć na treningi, aby Twój wysiłek nie poszedł na marne. Podczas treningów będę Cię motywował i pilnował, abyś nie wyrządził sobie krzywdy ćwicząc w sposób nieprawidłowy.

Treningi będą odbywać się w wybranym przez Ciebie miejscu (home/outdoor/gym). Ty decydujesz gdzie i kiedy będziemy trenować. Tworząc plan treningu uwzględniam także Twoje preferencje względem formy treningu i zestawu ćwiczeń.

Przez 8 tygodni od ułożenia planu treningowego jestem do Twojej dyspozycji i odpowiadam na Twoje pytania.

Efekty naszej wspólnej pracy widoczne będą nie tylko gołym okiem. O tym jak zmienia się Twój organizm będziesz mógł przekonać się w oparciu o analizę składu ciała, którą dla Ciebie przeprowadzę.

Dla osób chcących poprawić równolegle swoje nawyki żywieniowe i przygotować swój organizm do zwiększonego wysiłku rekomenduję PAKIETY TRENINGOWO-KONSULTACYJNE.

Pakiety konsultacyjne

Dedykowane są osobom, które chcą ćwiczyć we własnym zakresie , ale potrzebują wsparcia merytorycznego w zakresie treningów i diety. Odpowiednio ułożony plan treningowy i jadłospis dostosowany do charakteru i intensywności ćwiczeń będzie dla Ciebie drogowskazem, prowadzącym do celu w sposób zdrowy i skuteczny. Tworząc plan treningu uwzględniam Twoje preferencje względem formy treningu i zestawu ćwiczeń. Przez 8 tygodni od ułożenia planu treningowego jestem do Twojej dyspozycji i odpowiadam na Twoje pytania.

Przy doborze optymalnej diety i układaniu jadłospisu biorę pod uwagę Twoje aktualne nawyki, cele jakie sobie stawiasz oraz możliwości kulinarne (produkty- ewentualne alergie, czas, budżet, poziom zaawansowania). Uwzględniam oczywiście również Twoje preferencje smakowe.

Konsultacje dla Twojej wygody odbywają się u Ciebie w domu bądź na siłowni Impuls.

Przez 8 tygodni od ułożenia planu treningowego i jadłospisu jestem do Twojej dyspozycji i odpowiadam na Twoje pytania.

O tym jak zmienia się Twój organizm będziesz mógł przekonać się w oparciu o analizę składu ciała, którą dla Ciebie przeprowadzę.

Jeżeli do tej pory ćwiczyłeś sporadycznie rekomenduję Ci skorzystać z oferty PAKIETÓW TRENINGOWO-KONSULTACYJNYCH, aby nauczyć się jak ćwiczyć bezpiecznie, bez nadwyrężania układu ruchu.

Pakiety treningowo-konsultacyjne

PAKIETY TRENINGOWO-KONSULTACYJNE są najbardziej kompleksowym rozwiązaniem dostępnym w ofercie. Skierowane są do osób zdeterminowanych do osiągnięcia założonych przez siebie celów i poprawy jakości swojego życia.

Połączenie treningów z dostosowanym do indywidualnych potrzeb planem treningowym pozwala na uzyskanie optymalnych rezultatów. Poprzez odpowiedni dobór ćwiczeń i ich sekwencji pomogę Ci jak najlepiej wykorzystać czas, jaki możesz przeznaczyć na treningi, aby Twój wysiłek nie poszedł na marne. Podczas treningów będę Cię motywował i pilnował, abyś nie wyrządził sobie krzywdy ćwicząc w sposób nieprawidłowy.

Treningi będą odbywać się w wybranym przez Ciebie miejscu (home/outdoor/gym). Ty decydujesz gdzie i kiedy będziemy trenować. Tworząc plan treningu uwzględniam także Twoje preferencje względem formy treningu i zestawu ćwiczeń.

W ramach tego pakietu ułożę dla Ciebie również jadłospis dostosowany do charakteru i intensywności ćwiczeń, żebyś doszedł do celu w sposób zdrowy i skuteczny. Przy doborze optymalnej diety i układaniu jadłospisu biorę pod uwagę Twoje aktualne nawyki, cele jakie sobie stawiasz oraz możliwości kulinarne (produkty- ewentualne alergie, czas, budżet, poziom zaawansowania). Uwzględniam oczywiście również Twoje preferencje smakowe. Przy zwiększonej aktywności fizycznej właściwie dobrana dieta zapewnia, że masz wystarczająco dużo energii do realizacji planu treningowego i nie zabraknie Ci paliwa także do sprawnego funkcjonowania na co dzień- wyliczę wszystko, żeby Twój bilans kaloryczny się zgadzał.

Przez 8 tygodni od ułożenia planu treningowego i jadłospisu jestem do Twojej dyspozycji i odpowiadam na Twoje pytania.

Efekty naszej wspólnej pracy widoczne będą nie tylko gołym okiem. O tym jak zmienia się Twój organizm będziesz mógł przekonać się w oparciu o analizę składu ciała, którą dla Ciebie przeprowadzę.

Kontakt

ŁUKASZ MARSZAŁKOWSKI